Інтерактивне приймання

 

Що таке інтерактивне приймання?

Інтерактивне приймання - це можливість клієнта супроводжувати свій автомобіль на всіх етапах його обслуговування фахівцями сервісного центру «ГалАвтоСвіт» (наприклад, в ході проведення діагностики та робіт).

Даний вид приймання починає діяти вже в момент звернення на сервіс «ГалАвтоСвіт».

Прозорі переваги

1. Інтерактивне приймання дає Вам можливість особисто оцінити правильність зробленої діагностики співробітниками сервісного центру «ГалАвтоСвіт»;

2. Ви зможете побачити і оглянути свій автомобіль відразу після мийки, на діагностичній лінії, на підйомнику;

3. У ході інтерактивного приймання Ви отримаєте від сервіс-менеджера відповіді на питання по технічному стану Вашого автомобіля і докладні рекомендації по необхідному ремонту;

4. Ви не будете сумніватися в правильності рекомендацій сервіс-менеджера;

5. За результатами діагностики, яка проходила у Вашій присутності, Ви приймаєте самостійне рішення про ремонт виявлених несправностей;

6. Ви зможете контролювати процес сервісного обслуговування на всіх етапах його проведення.

Роботи, які здійснюються в процесі проведення інтерактивного приймання*:

- Мийка кузова автомобіля;
Огляд лакофарбового покриття автомобіля;
- Діагностика ходової частини, управління керма, гальмівної системи на діагностичній лінії «МАХА»;
- Комп'ютерна / механічна діагностика двигуна, електричних блоків і вузлів;
- Діагностика електрообладнання;
- Механічна діагностика ходової частини, гальмівної системи, управління керма, механічних гідравлічних вузлів і агрегатів;
- Роботи по заміні витратних матеріалів (деталей, вузлів і агрегатів автомобіля).

* Дані види робіт виконуються на підставі погодженої заявки.

Як відбувається інтерактивна приймання автомобіля?

1. Огляд

Огляд автомобіля проводиться співробітником сервісного центру «ГалАвтоСвіт» тільки у Вашій присутності. В ході огляду виявляються можливі дефекти (наприклад, подряпини, відколи). Це дозволяє у майбутньому не допустити появи непорозумінь та конфліктних ситуацій.

2. Діагностика

У ході діагностики оцінюється технічний стан Вашого автомобіля.

3. Обговорення та узгодження робіт

До початку проведення будь-яких робіт сервіс-менеджер «ГалАвтоСвіт» з Вами їх докладно обговорює і погоджує.

4. Точні терміни і ціни

Ви заздалегідь отримуєте вичерпну інформацію про вартість всіх робіт, витратних матеріалів і запасних частин.

Також Ви будете знати час, який буде потрібно для виконання ремонту або проведення необхідних робіт.

5. Акт здачі-приймання

Підписання акту здачі-приймання автомобіля. У Вас залишається примірник акта та узгодженої заявки на ремонт.

Як відбувається видача Вашого автомобіля?

1. Інформування про проведені роботи

Ми знайомимо Вас з повним переліком виконаних робіт і запасних частин, які підлягали заміні.

Сервіс менеджер детально коментує кожну позицію в рахунку, демонструє виконані роботи та замінені деталі (при необхідності на підйомнику).

2. Огляд автомобіля

Проводиться огляд автомобіля на відсутність нових подряпин, сколів та інших пошкоджень.

3. Акт прийому-передачі

Підписується акт прийому-передачі та акт виконаних робіт.

Відбувається передача автомобіля його власнику.


Записатися на сервіс Ви можете прямо з нашого сайту

або за телефоном: +38 032 242 35 76

м.Львів, вул.Городоцька, 306

Контактна інформація

м.Львів, вул. Городоцька, 306 (схема проїзду), +38 (032) 242 26 27

пн-пт: 09:00-19:00   сб: 09:00-17:00   нд: вихідний

© 2006-2017 «ГалАвтоСвіт» — офіційний дилер NISSAN.