З нагоди 50-річчя моделі GT-R Nissan і Italdesign представляють унікальний прототип

29 червня 2018 року вперше в історії компанії Nissan і Italdesign об’єдналися для створення унікального прототипу – Nissan GT-R50.

Побудований на базі моделі Nissan GT-R NISMO 2018 року, унікальний автомобіль знаменує 50-річчя як самої моделі GT-R, так і компанії Italdesign. Європейський дебют прототипу відбудеться в наступному місяці.

«Не часто одночасно трапляються два настільки значущі події: 50 років відтоді, як Italdesign формують автомобільний світ, і 50 років, як Nissan радує публіку своїм легендарним GT-R. Щоб відзначити ювілей лідерства в автомобілебудуванні Nissan і Italdesign і створили цей унікальний GT-R »- говорить Альфонсо Альбайса (Alfonso Albaisa), старший віце-президент Nissan з глобального дизайну.

Компанія Italdesign розробила і побудувала автомобіль, а його унікальний, свіжий зовнішній дизайн і інтер’єр розроблені командами Nissan Design Europe (в Лондоні) і Nissan Design America.

Усе найкраще в дизайні

Починаючи з передньої частини автомобіля, Italdesign надав Nissan GT-R50 відмінну рису – яскраво виражений, золотий, внутрішній елемент, який, йде від передньої частини кузова і проходить майже по всій його довжині. Капот отримав більш виражену форму, а вузькі світлодіодні фари тягнуться від колісних арок до виступів над отворами повітрозабірників.

Основним дизайнерським елементом, що приковує погляд, стала бічна лінія даху, яка була знижена на 54 мм. Її середня частина зроблена відносно низькою, а злегка підняті бічні частини надають всьому силуету атлетичний вигляд. Фірмовим елементом стилю GT-R завжди були розташовані позаду передніх коліс вентиляційні отвори, що нагадують самурайський меч. На новому суперкарі вони стали більш ефектними завдяки подовженості і доданим золотим вставкам.

При погляді на автомобіль ззаду кидаються в очі широко розставлені колеса з напруженими, м’язистими колісними арками. Середня лінія кузова знижується, огинаючи основу заднього вікна, в напрямку до центру кришки багажника. Лінія заднього вікна спускається далі і глибше, ніж на стандартній моделі. У поєднанні з безліччю золотих елементів, вона виглядає як окрема, цілісна деталь задньої частини кузова.

Подвійні круглі ліхтарі GT-R також отримали нове втілення – як окрема «плаваюча» деталь з тонкими світловими кільцями і порожнім центром, встановлена ​​таким чином, щоб з’єднувати зовнішні опорні елементи і центральну частину багажника. Завершеність задній частині кузова додає великий регульований задній спойлер, закріплений на двох стійках. Спеціально розроблені колеса – передні 21х10 “, задні 21х10,5” – акцентують зухвалий вигляд автомобіля. Кузов пофарбований в колір Liquid Kinetic Gray, який пожвавлюють унікальні деталі ювілейного кольору Energetic Sigma Gold.

Інтер’єр Nissan GT-R50 від Italdesign виконаний в дусі сучасних суперкарів. На центральній консолі, панелі управління і дверних панелях є декоративні деталі з вуглепластика двох різних видів. Для оббивки сидінь використовуються чорний матеріал Alcantara® і італійська високоякісна шкіра. З золотими акцентами екстер’єру перегукуються деталі в салоні: на панелі управління, дверях і футуристичної рукоятці важеля коробки передач (дизайн якої натхненний гоночними болідами). Центральна ступиця і спиці оригінального рульового колеса зроблені з вуглепластика, а його обід відрізняється плоскою нижньою частиною і обтягнутий алькантарою.

Чиста потужність

Під новими формами Nissan GT-R50 від Italdesign криється автомобіль з високими динамічними характеристиками. Спираючись на досвід участі в гонках GT3, підрозділ Nissan NISMO доопрацював збірний вручну 3,8-літровий двигун V6 VR38DETT. За попередніми оцінками, він буде розвивати максимальну потужність 720 к.с. і максимальний крутний момент 780 Нм.

У конструкції силового агрегату з’явилися такі оновлення:

  •  два високопродуктивних турбонагнітача з великим діаметром турбіни (характеристики рівня GT3) і збільшеними інтеркулерами;
  •  пристосовані до роботи при особливо високих навантаженнях, колінчастий вал, поршні, шатуни і підшипники;
  •  ефективні масляні форсунки для змащення деталей поршневої групи;
  •  модернізований профіль кулачків розподільних валів;
  •  високопродуктивні паливні форсунки;
  •  а також оптимізовані системи запалювання, впуску повітря і випуску відпрацьованих газів.

Автомобіль оснащений посиленою 6-ступінчастою преселективною коробкою передач з подвійним зчепленням і унікальною повнопривідною трансмісією (в якій коробка передач встановлена ​​в одному блоці з головною передачею заднього моста). Трансмісія з посиленими диференціалами і приводними валами ефективно передає крутний момент до коліс.

Для прототипу була розроблена оновлена ​​підвіска з системою безперервного регулювання демпфуючого зусилля BILSTEIN DampTronic® I. Ефективне гальмування забезпечують передні і задні гальмівні механізми Brembo (передні – з 6-поршневими, задні – з 4-поршневими супортами). Ці супорти пофарбовані в яскраво-червоний колір і добре проглядаються крізь колісні диски. Шини Michelin Pilot Super Sport (передні – 255/35 R21, задні – 285/30 R21) покращують зчеплення з поверхнею, що необхідно для приборкання потужності двигуна.

«Хоча не можна сказати, що це GT-R нового покоління, цей автомобіль – чудовий подарунок до святкування двох ювілеїв, виконаний в провокаційній і творчій формі. Ми взяли одну з кращих платформ, розроблених Nissan, і японський дизайн – і обернули їх у італійське мистецтво кузовобудування», – сказав Альбайса.

ГалАвтоСвіт офіційний дилер Nissan у ЛьвовіНовиниЗ нагоди 50-річчя моделі GT-R, Nissan і Italdesign представляють унікальний прототип