ГОТОВИЙ ДО БУДЬ-ЯКИХ ВИКЛИКІВ

МОЖЛИВОСТІ NISSAN NAVARA

Відкрийте для себе результат 80-річного досвіду в виробництві пікапів. На відпочинку чи за роботою, Ви зможете оцінити виняткову буксирувальну потужность та велику вантажепідйомність пікапа. Вдосконалений повний привід, який доставить Вас майже куди завгодно, і жорстке шасі з багатоважільною задньою підвіскою. З Navara Ви будете готові до будь-якого виклику.

NAVARA: ПІКАП З ПОТУЖНОЮ
БУКСИРУВАЛЬНОЮ СПРОМОЖНІСТЮ

МАКСИМАЛЬНЕ БУКСИРУВАННЯ

3500 КГ

(В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ВЕРСІЇ)

Система буксирування була розроблена спеціально для NAVARA:
жорсткий міцний каркас, потужна система керуванням гальмами,
спеціальна система охолодження. Завдяки своїй потужності та
низькому крутному моменту, NAVARA демонструє вражаючі показники
буксирування (до 3500 кг на всіх моделях з повним приводом).

ВАНТАЖОПІДЙОМНІСТЬ

Каркас захищений революційною системою з’єднання. Важкі ковані алюмінієві кріплення забезпечують виняткову гнучкість та надійність поєднання елементів.

МАКСИМАЛЬНА ВАНТАЖОПІДЙОМНІСТЬ ДО

968 КГ


ПІДНІМАЙТЕСЬ ТА ПРОКЛАДАЙТЕ ВАШ ВЛАСНИЙ ШЛЯХ

СИСТЕМА ПОВНОГО ПРИВОДУ NAVARA

Куди б Ви не вирішили вирушити, Nissan NAVARA допоможе потрапити туди за будь-яких умов. Завдяки повному приводу із заднім диференціалом, пікап готовий до найскладніших завдань та місць.

ПІКАП, ЯКИЙ ПІДКОРЮЄ ДОРОГИ
ТА КАМ’ЯНИСТИЙ РЕЛЬЄФ

Бездоріжжя, польові умови та дороги міста — Nissan NAVARA готовий прийняти виклик. Три режими руху: 4WD High — для легкої їзди, 4WD Low — для серйозного позашляхового руху по піску, снігу чи бруду, 2WD – для руку по асфальту. Завдяки таким системам, як Система допомоги під час старту в гору (Hill Start Assist) і Система допомоги під час спуску (Hill Descent Control), пікап готовий до тяжких викликів.

Система допомоги при старті вгору (Hill Start Assist)

Система допомоги під час старту вгору не дає рухатися назад під час руху під нахилом. Система утримує гальма достатньо довго, щоб можна було перемістити ногу з гальм на педаль акселератора.

Система допомоги під час спуску (Hill Descent Control)

Навіть з’їзд з крутого пагорба не є проблемою для NAVARA 4×4. Система допомоги під час спуску підтримує стійку швидкість і тиск в гальмах, щоб допомогти Вам безпечно досягти підніжжя.

Електронний диференціал підвищеного тертя (ELSD)

Якщо відчувається ковзання одного колеса, система eLSD автоматично блокує це колесо та спрямовує додаткову силу на колеса з найбільшою тягою. Це частина ковзаючого диференціалу з електронним обмежувачем (ELSD).

П’ЯТИВАЖЕЛЬНА ЗАДНЯ ПІДВІСКА

NAVARA з кабіною Double Cab — це перший 1-тонний європейський пікап з п’ятиважельною задньою підвіскою, яка є  більш сучасною, ніж традиційні пружини, що значно поліпшує комфорт їзди, навантаження та керування.


ШАСІ NAVARA: СИЛА, ЯКІЙ МОЖНА ДОВІРЯТИ

В порівнянні з класичною рамою, Nissan Navara 4x4 має повністю рамну конструкцію. Вона виготовлена з міцної сталі для підвищення жорсткості.

КУТ В’ЇЗДУ

32°

МАКС. ГЛИБИНА БРОДУ

600 ММ

КУТ З’ЇЗДУ

25°

МІНІМАЛЬНИЙ КЛІРЕНС

224 MM

ПОВНІСТЮ РАМНА КОНСТРУКЦІЯ

В порівнянні з класичними рамами, Nissan Navara 4×4 має повністю закриту раму з прямокутного профілю. Виготовлена з міцної сталі, рама нашого пікапа забезпечує більшу структурну твердість і кращий опір скручуванню


84 РОКИ ПОТУЖНОСТІ

ІСТОРІЯ

Сильний, спритний і стильний, Nissan NAVARA є найновішим в лінійці пікапів Nissan (перший був створений в 1935 році). Сьогодні ми пишаємося спільною історією з більш ніж 14 мільйонами користувачів у 180 країнах. Поки на горизонті є пригода - Nissan буде продовжувати рух вперед.